Followers

Wednesday, November 3, 2010

Syahdu Pilu Sayu..

Assalamualaikum.




hehe arini saya dan cik mien telah pun bermanja manjaan di facebook. hehe setelah sehari tidak berjumpe di sekolah. membuatkan saya rase CUTE seketika. haha *tetibe*


harini terbuat Apek ketacingan. cis. tapi semua itu hanya pura pura belaka. die cuba membangkitkan nostalgia zaman silam die meng"gotcha" aku. hampessss punye apek. aku baru je ready nak buat post nak mintak maaf kat ko ni ha tau! haihh kansel niat baik aku. kansel!


haha harini semua orang punye blog pon macam suram suram je. bace blog Cik Mien malam ni pun lain macam je entry die. bace blog paberet aku Akal Tunjang pun macam jiwang jiwang gitu. haihh malam ni memang malam syahdu ke weh? aku pun bila dah bace entry entry yang sayu pilu ni buat aku teringat pulak dekat ehem aku. dah la harini satu hari tak call tak mesej. busy sangat kot. takpela cik buah hati. saya paham. awak bekerja mencari nafkah untuk saya jugak kan? hakhak. ;pp


eh sudah sudah. saya tidak mahu malam saya kelam. cukuplah pagi tadi dah rase macam nak terajang orang. janganlah buat malam saya syahdu sayu pilu pule ye....:)) senyum sokmo! :)

No comments: