Followers

Wednesday, November 17, 2010

1 Hari di Hari Raya AidilAdha

Assalamualaikum.




hai guys! macam mana raya korang hari ni? ok ka? meriah tak? hehe janganlah sambut dengan berlebih lebihan ok. biase biase je dah la. jadi macam mak i. die pi masak 10 KILO nasi bukhari. hadoi~ banyak betul. ntah sape nak makan pun tak tau. nasib la sedara mara ramai yg menghadiri rumah aku harini. haha


sambutan hari ni memang sangat meriah! dengan kehadiran family belah ayah aku yang sememangnya happening! hahaha penyeri hidup aku tuh. diorang la sedara paling BEST penah aku jumpa. tak kire umur berapa pun semua boleh bergaul mesra. macam aku ni, walaupun aku baru 18 tapi hati matured bai! kawan nak ngan orang tua je. haha kalau dok borak pun dok ngan makcik makcik and pakcik pakcik lagi best! citer dorang gempak bai. lagi pulak banyak ilmu pengetahuan yang kita boleh dapat dari diorang ni. bukan sekadar borak kosong macam anak anak remaja nih. hehe *jgn marah ahhh!* 


menu harini best! 


nasi bukhari

rendang daging

ayam masak merah

kuah dalca

salad

kek marble

puding mixfruit

tembikai

air siren (sirap + oren) haha ♥ 

hikhik, sorryla harini mmg takde gambar sebab busy giler tolong mak basuh pinggan cawan sume. orang datang tak berenti renti. penat sangat. tapi best. tapi ni pun masih ada ramai lagi orang kat luar tu. tapi curi curi online sebab abang long take over keje pulak. hehe so ada time sikit la nak rest! :)

k la guys. korang jangan main mercun pulak tau! hehe eh jap jap. takde sape sape nak bagi duit raye ke? hikhik. gurau jela. kita da BESAR tau! :))


tata! :)

No comments: