Followers

Monday, November 8, 2010

THANKS A LOT BEN!

Assalamualaikum.




hai hai hai. wah! setelah bertungkus lumus melayan peminat peminat follower follower yang cute mute ni aku nak jugak lah update blog ni kan. ekceh~ seyes. nak say THANKS A LOT TO BEN ASHAARI. sebab die, follower tetibe jadi ramai. dari due tiga kerat ke puluh kot. ok la tuh. dalam masa satu hari hang dapat 10 follower. kalau seminggu tak ka 70? wah! ramai kot. hehe thanks ye Incik Ben sebab menglemerkan saya. hehe


tujuan sebenar aku join segmen Incik Ben tu sebenarnya bukan untuk meningkatkan follower pun. sebenarnya nak mencuba nasib. nak menguji Incik Ben (mati aku salah cakap kang kene debik lak) hahah tak lah. sebenarnya nak tengok bape ramai yang nak follow blog saya yang tak seberapa ni. lihatlah. blog saya biasa biasa saja. tiada yang menarik. yang ada hanya luahan isi hati seorang gadis yang cute! hahahaha jgn gelak!


Bagus lah idea Incik Ben nih. nanti bila saya dah glemer macam die saya nak buat juga perkara mulia nih sama macam yang die buat jugak. boleh tak? haha tapi tu KALAU blog aku glemer la. di ulang lagi sekali ae. KALAU! hahahahaa ok la guys. sebenarnya nak cakap thanks kat INcik Ben je. tapi da melalut lak. hehehe 




hahahahaha gedik jap! ;DD




THANKS A LOT INCIK BEN! :)

and and

THANK YOU GUYS 
KERANA MEMOLLOW SAYA. ^^,
hahahah ;DD

No comments: