Followers

Wednesday, November 10, 2010

25 perkara tentang aku

Assalamualaikum.

meh sini nak habaq mai. ada 25 perkara pasai aku yang hampa semua kena tau.


1. Nama penuh aku Nabila Hani bt Nizar berumur 18 pada 25 Julai 2010. :)

2. aku seorang yang friendly. akan berkawan dengan sesiapa saja tanpa mengukur darjat, rupa paras atau BMI seseorang. haha

3. aku seorang yang Chubby dan sedap dipeluk. hakhak *blah la kau Nabila*

4, tak suka dengan orang yang suke bermuka muka. ohhh tidak! not my fav!

5. seorang yang penyayang.paling suka baby or budak kecik under 7 (yg baik je, yg nakal nak humban. boleh? haha)

6. tak suke KATAK! ia menggelikan! yuks! pernah menangis sebab cik boyfriend sgt jahat menyakat saya dengan katak yg besar kat luar rumah. bodo punye katak! aku jumpe ko aku bunuh ko! grrrrrrrrrr~

7. suke sangat dengan teddy bear! ade yg besar, yg kecik, yg kecik sangat. haha tapi paling sedey bila teddy paling besar yg aku pernah ada dulu aku pi bagi kat orang. pandai sangat pi bagi kat orang. sedey tol!

8. tak suke dengan backstabber. oh tuhan. kenapa mereka selalu ada dalam hidup kuh? semak ko tau orang macam nih! tak layak hidup. patut masuk kubur je. da la kaki dengki! busuk punye olang.
9. semenjak due menjak tiga menjak ni aku da addicted to blogging. blogwalking tu perkara WAJIB setiap hari. haha

10. kalau tak online satu hari boleh mati. rase resah gelisah je. dan dan. boleh mengadap pc/laptop selama 2 hari berterusan tanpa makan. hakhak hebak demo! 

11. suka dengar masalah orang. suke pelok orang masa orang tu nangis. suka dengar orang luahkan perasaan dorg kat aku. suke sangat! rase best je bila dapat pujuk hati org, tenangkan orang. wah! seronokla. kepuasan yang tak terhingga. :) 

12. sangat sayang akan kawan kawan aku. walau macam mana jauh pun mesti ingat jugak kat kawan kawan. tapi selalunya diorang yang lupa aku. :( sedih bai.

13. menyanyi tu hobi di masa lapang. hujung minggu selalu di habiskan di karaoke jamban berdekatan rumah dengan cik boyfriend. haha satu lagu singgit ok. mahal. 20sen sudahla! hisyh! 

14. suke makan bihun. paling fav bihun goreng mak aku. pergh! sedap bai. meleleh. haha

15. mengalami masalah perasaan. suke nangis tiba tiba. haha macam bodo. 

16. ada masalah pelik. aku tak boleh lapa. nanti aku nangis. aku tak boleh panas. nanti aku nangis. aku tak boleh bosan. kalau nampak aku tengah duduk kat satu tempat pastu kaki aku asik goyang goyang je tu maknenyer aku tengah kebosanan. so bek bawak aku pi mana  mana dengan kadar segera. kalau tak aku akan nangis. hahahah jangan ah risau. aku bukan nangis meraung. cume air mata tu automatik meleleh tanpa sebarang sound effect. hahahaha

17. aku tak boleh keluar takde duit. paling kurang pun kene ade RM10 baru boleh kuar. itu pun kat area area umah aku je. kalau nak pi jauh juah jangan harap ah.

18. tak pandai berfesyen tapi semua baju baju yang member aku pakai yang cantik cantik tu semua aku yang pilih. haha tak pandai jugak pakai make up. and taknak la pakai make up. geli la weh. rase macam ade tepung yang nak buat cekodok tu melekat je kat muka aku. ishk. tidakla. and and. tak suke pakai losyen. geli! macam geli geli je bile die disapukan kat kulit aku. eyuh~ 

19. sangat suka pakai perfume! and ade banyak sgt koleksi perfume. ada dalam lebih kurang 18 jenis perfume yang berbeza dalam bilik aku ni ha. hehe hari hari pakai lain lain. huahuahua.

20. suke pergi camping ke mana mana saja. paling best kalau camp kat tepi sungai. wah! rasa taknak balik. suke berendam dalam air tak kire laut ke sungai ke swimming pool ke. janji air walaupun sebenarnya tak reti berenang. hahahaha

21. tak suka makan masam masam yang masam. tapi suke makan orange.minum fresh orange. makan kuew teoy pattay yang masam. :)

22. tak suke dengan seorang budak yang merupakan budak dalam kelas aku sendiri tahun ni sebab die HIPOKRIT. mak tak suke nyah!
23. memerlukan pekerjaan dengan kadar segera sebab nak beli handphone E5 tu. uwaaaaaaaaaaaa~ nak sgt. ada sape sape nak sponsor aku tak? hahaha

24. hanya selesa memakai t shirt dan jeans instead off baju kurung or blouse or whatsoever. haha

25. semua perkara yg aku bgtau ni betul sebab aku seorang yg jujur dan berterus terang. tak sukakan pergaduhan. PEACE NO WAR! :)

dah bye bye 



No comments: