Followers

Tuesday, November 2, 2010

Final Exam is OVER!

Assalamualaikum....

Its already OVER! :)


according to the post title. i can say that exam is OVER! hahaha weh. exam dah habis weh! seronok giler nak mati ah! sooo start from today boleh tak kalau saya nak campak buku saya ke dalam rak buku saya? haha nanti tahun depan kalau saya teruskan pembelajaran saya di form6 saya amik balik. boleh? haha

eh eh. forgot to tell. disebabkan exam dah habis and sekolah saya mempunyai terlalu ramai pelajar India yang menyambut Deepavali. maka sekolah pun telah memutuskan untuk cuti mulai esok! hahaha untill ahad. ngeeee~
tapi tapi. next week kene pi sekolah balik. haihh. penat dah ngadap sekolah tu. can i just continue my holiday till next year? hehe lebey sudah kan.

10hb ni ade pertandingan pidato and public speaking. and wakil from my class is Nabeeha Nurr for pidato and Shukri for public speaking. haaa..ini dorang masuk pun sebab dah terpakse dah weh. kalau ikutkan takde sape pun nak masuk pertandingan ni from my class. tapi untuk mngelakkan kami di blacklist. akhirnya dorang volunteer. haha bagus sungguh kamu berdua ini. ngaaaa~ actually aku memang experience dalam public speaking. tapi dah confirm confirm lah aku tak boleh nak join competition ni coz aku kan photographer. kang kalau aku join sape nak hamik gambar korang? haaaa...kang nagis lak takde gambar. haha

disebabkan 10hb ni je yg ade activity. boleh tak kalau saya dtg skola pada tarikh itu sahaja? malas la mau bangun pagi lagi. uwaaaa~ nak sleeping, nak facebooking, nak blogging, nak dating, nak eating, nak bathing je. boleh? haha

anyway guys. happy holiday and happy deepavali too semua yang sambut ok! :)

2 comments:

Amir Syahir said...

ber joli lahhh..hii

Bella ♥ said...

ye ye! berjoli! haha baik punye :)