Followers

Wednesday, December 1, 2010

Blog Peberet!

Assalamualaikum.


watsup guys!? rindu giler nak berblogging macam dolu dolu. banyak benda dah miss.. banyak dah blog blog yg harus aku ushar ushar. hehe kalau ada kesempatan sebenanya semua blog pun aku nak bukak tapi malangnya, banyak koje yang teman nak kene buat. mengalahkan ada anak 10 orang pulak kan. biasalah. masa harus digunakan untuk perkara yang berfaedah seperti pergi karaoke bersama Cik Pakwe, main bowling bersama Cik Pakwe, mandi manda di pantai bersama Enon, berjalan jalan di MAHA bersama mak dan abah, serta menghadiri setiap jemputan perkahwinan yang menerbangkan kad jemputan deme kat umah aku. heheheh 


kalau aku ada time time lapang aku mesti nak bukak beberapa blog favourite aku. hehe 




memula mesti nak kene  bukak blog Amjah dulu sebab blog die best! bukan sebab dia suke lucak lucah dengan sebut conec conec tu tau. tapi sebab story die slamber,besttt and FUNNY!.. 








then bukak pulak blog Nine sebab citer die cool je. macam tuan die. ikut pale die ah. jap jiwang jap baik jap senget. ha memana sesuai ah ngan die. 






pastu terjah pulak blog Hiro.blog ni aku suke baca sebab die menimbulkan rase berbunga dan rase nak gelak sikit sikit. sikit je tau! bile bukak je blog deme ni hati rase bessssssssssssssssssst je! haha banyak citer best yg boleh dibaca.






 then bukak pulak blog Incik Ben. sifu yang banyak bagi petua dekat blogger blogger baru macam aku. ekceh~ 


lepas tu terjah pulak blog blog rakan seperjuangan macam blog Cik MienApek and Si Gojes, eh tak lupe jugak Cik Lole, kawan masa kecik kecik tak suke main masak masak tau. kitorang ganas main tumbuk tumbuk. hahaha ;DD


itu antara blog blog favourite aku yang korang semua boleh kunjungi and follow deme tau! kompom tak nyesal. jumpa lagi di entry yang aka datang dengan lebih banyak senarai blog yang boleh korang lawati. hehe ;))




bye bye!

4 comments:

Unknown said...

semua blogger2 otai

Bella ♥ said...

hehe best blog mereka nih! ENJOY! :))

Amir Syahir said...

eh..blog gua ade? tengssss Bella..hehee..meri kerismas...jingle Bel jingle BEL..AHHA

Bella ♥ said...

haha. ape jingle jingle ni? lambat lagik tauk1 :PP