Followers

Sunday, September 25, 2011

:D :D :D :D :D :D :D

Assalamualaikummm! :D :D :D


Kelas kau jahhh! *tetibe HAHHA 


maafla anak anak ye. Harini aku macam terhappy pulak. macam kanak kanak ribena je aku rasa ni ha wehhh.


Ce korang nengok gambau kat bawak ni bebetul!


ilebiutu! kehkehkeh

Haaaaa kau.. Aku on je fb aku dah tak check noti dahh. Aku teros pegi profile. Tengok tengok de gambau ni. Pergh pergh pergh! Rasa seronok pulak kan? Ekekeke Comelll gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Benda ni dah siap, tinggal masa nak ambik je. Tak sabau! tak sabau! Cepatla rabu! 

Okay tu je aku nak bagitau. kehkehkeh

ps : kalau korang berminat nak beli bolster yang boleh ditulis tulis nama ni, boleh la add fb Elma Hafael. panggil je kak ema. die buat bolster, coklat, cupcakes, printed pillow, custamize puzzle, mugs.. aishhhh! macam macam la. kalau korang berminat sila la add dan tengok hasil hasil die. semua ada kat fb die. comel comel! :DDD


Ini antara hasil kerja tangan dia........... Lihatlahh hasilnyaa! ^^,


love shape bolster :)


long bolster :D


cupcakesssss! yummmyy


so sweettt! 


chocolateee! :D


okay cukuppp! kalau korang nak tengok lebih banyak lagi! jangan lupa add Elma Hafael okayyy! 


calobeteee! :D

No comments: