Followers

Wednesday, October 27, 2010

SPA interview

Assalamualaikum pembuka bicara... :)

heheheheheehheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh............
hanya itu yang mampu ku luahkan. haha macam bodo je intro aku an? aku tau! haha

semalam abang aku antar pi umah abang aku yang sorang lagi at putrajaya. ceh! konon prepare nak pi interview harini lah tuh. haha poyo je kan? excited gile sampai lupe isi borang. dah sampai putrajaya lah baru teringat sijil sijil bagai. haaaa...tu lah. da tua sangat. choy~

pukul 6.45am dah naik bus da pi jpj ngan kak ipar. then lepas punch card kami pun berjalan kaki ke bangunan SPA. jangan risau. tak boleh kurus jauh pun. hahaha sampai sampai je depa suh pi naik tingkat 6. dah sampai tingkat 6 kene pi tingkat 9 pulak. hadoi~ cube bagi info tu bebetul sikit! gigit kang nak? haha sampai je tingkat 9 terus masuk bilik mesyuarat dok jawab paper business minat. dah macam kat bilik kaunseling je aku rase. haha orang lain semua jawab 40 minit aku jawab 20 minit je. haha

then tros pi turun tingkat 6 balik and masuk dewan temuduga. kami kena dok bagi surat tawaran tu and tunggu sampai die bagi nombor. dah dapat nombor kena tunggu lagi pulak sampai nombor tu naik. haihh. aku sabar je kot! nombor bertuah saya adalah A0111. haaaaa...baik punye nombor.
**tak reti reti g magnum? mana tau kot naik nombor ni. ahahaha**

dari pukul 8.40 sampai pukul 12.20 barulah nombor aku dipanggil. baik punye cuak ko tau! 3 kali kluar masuk toilet tunggu nombor naik punye pasal. haihh. dah masuk bilik interview tu ok je. biase biase je soalan yang die tanya. tak susah pun. yang aku menyirappp tuh. aku tunggu setiap sorang tok masuk and di temuramahduga is about 30 minit sorang. sampai time aku je tak sampai 10 minit pun. hagak hangin jugak ah. aku tunggu lama lama pastu korang interview aku tak sampai 10 minit? WTH! dari cara die cakap and cara die menemuduga aku macam main main tu menunjukkan jawapan yang negatif pada aku. cam tak layak je nak dapat kan. haihh direct je la lain kali makcik. cakap je "awak tak cute, kami taknak amik awak. sila keluar" haaaa..kan senang cakap cmtu. takdelah aku waste time giler babeeeeng kan? dok rumah tido lagi bagus tau!

haihh. anyway. aku ade gak la experience ditemuduga ni walaupun cam hampehhhh~ dah la tanya soalan yang takde kena mngena. kalau ade pun bape soalan je. yang lain seboooooookkkk die ajak borak. gatai!
hurmm..ok lah. mau tenang kan jiwa. tata! :) sama sama kita tunggu 29 Nov ni keputusannya sama ada diterima atau tidak ok? :)

No comments: