Followers

Sunday, August 28, 2011

Selamat Hari Raya AidilFitri! :D

Assalamualaikum!




Lihat diatas sana. Ade sebijik flash yang aku rembat drpd blog Ayeem Ayam.. hehhe macam comel pulak kan? :)) 


bersempena dengan lebaran yang bakal menjelang tak lama lagi ni, aku nak up entry sebijik nak memohon kemaafan kepada kalian semua sekiranya pernah terkasar bahasa, terlanjur budi bicara, tergedik tingkah lakunya, terover ceritanya dan mcm mcm ter lagi lah. Aku harap, Syawal yang bakal tiba ni mampu memberikan kita semangat yang baru untuk meneruskan hidup. Semoga kita semua mendapat kesempurnaan dalam melakukan setiap tugasan serta tidak pernah lalai dalam melakukan ibadat kepadanya demi meraih balasan disana kelak. :) InsyaAllah. 


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. 
MAAF ZAHIR DAN BATIN. ^^,

1 comment:

hiro said...

selamat hari raya gak..maaf zahir batin..senyum sokmo deh!