Followers

Tuesday, September 14, 2010

Open House!

assalamualaikum kawan kawan yang ku kasihi sekalian...hehe
harini dah genap 5 Syawal. harini aku buat open house kat rumah..haaaa...jangan cakap aku tak jemput aaaaa~ aku jmput semua orang tau! gune FACEBOOK! ahahaha sape yang takde FB tu kire halal la ae? ahaha eh..disini aku nak ucapkan RIBUAN TERIMA KASIH buat semua yang datang tadi..memang happening! korang memang best! hehe anyway enjoy these picture k?? :))

Anak Anak Bonda! :)


Mat Rempit! ahahah



Selamat Hari Raya! :))


ok ok! cukuplah gambar setakat ini sahaja..nak gambar lain? haaa..g ushar kat FB yer! ehehehe

TATA! ♥

2 comments:

miss ladies said...

wokk.. asal kau letak gamba bf aku tuh?? hahahaha

Bella ♥ said...

ahahaha sebab bf kau HOOOOOOOOOOOT~ wakakakaka
sebab mcm menarik je gmbar tu kan. aku pun letak hajela. ehehhehe ;pp
pinjam ah kojap gambar bf kau tu haaaa...