Followers

Saturday, July 13, 2013

Selangkah ke "Majlis Itu" (^^,)♥

Assalamualaikum...


Alhamdulillah.... Selangkah lagi untuk ke "Majlis Itu", InsyaAllah... :)


Ewahhh macam gempak je baca kan? Perasaannya macam "Yeayyy Cik Bella dah nak kahwin.." padahal.................. hahahahahahahahhahaah Sebenarnya aku cuma nak kongsi kegembiraan sorang sahabat yang akan melangkah satu tapak ke hadapan untuk ke "Majlis Itu". 

Eh? Majlis itu? Macam kenal je trademark kan? Hewhewhew Siapa baca blog dia mesti kenal siapa dia. Tak lama lagi tauuuu.. Dah nak jadi milik orang dah sahabat kita ni. 



Kepada engkau yang bakal jadi milik orang tak lama lagi,

Aku doakan kau yang baik-2 saja. Moga kau jadi kekasih yang setia, isteri yang prihatin dan ibu yang bertanggungjawab. Dah nak dekat sangat wehhhh!!! Aku seronok sampai nak menangis.. Tolonglah. Tolonglah.... Hehe Doakan aku bakal menyusul kau jugak tak lama lagi okay.. Aku sayang kauuuuu!!! :D


SELAMAT SELAMAT SELAMAT!! ♥ ♥ ♥

Seronoknya..
Alhamdulillah! ♥


1 comment:

ikhsan said...

menarik ceritanya