Followers

Wednesday, April 25, 2012

♥ Terima Kasih MLA ♥

Assalamualaikummm!



Apa kabar dear blogger sekalian? Harini hati rasa bunga bunga sebab semalam gula hati buat suprise yang sangat susah untuk dia tunjukkan.. Biasalah, pakwe aku ni bukannya orang yang senang nak tunjukkan keromantikkannya.. So bila sekali dia buat, rasa seronok sesangat walaupun kalau orang tau apa suprisenye tu orang akan kata, eleh tu je? tapi bagi aku ianya sangat bermakna!! :)


Btw, buat awak yang dikasihi lagi disayangi, TERIMA KASIH banyak banyak sebab terima diri saya ni seadanya.. Terima kasih sebab masih mampu bertahan dengan kerenah saya yang tak menentu ni.. Terima kasih banyak banyak sebab sampai sekarang awak masih ada disisi saya, mendengar segala cerita best, sedih, bosan, poyo saya.. TERIMA KASIH BANYAK BANYAK! :D


Terima kasih jugak sebab mampu tahan dengan perangai manja terlebih saya, perangai degil saya, perangai tanak dengar kata saya.. Saya akan cuba usaha untuk ubah semua tu secara perlahan..


Tak lama lagi kita bakal berjauhan lagi. Saya nak sambung study and awak kerja balik kat Johor sana.. Sedih, tapi nak buat macam mana kan.. Semoga jurang yang hadir antara kita ni mampu menguatkan lagi kesetiaan dan kejujuran antara kita. Saya cuma harap, bila awak kat sana nanti, janganlah lupakan saya yang sentiasa ingat awak kat sini ye.. :)


Last but not least, saya sayang awak dan saya harap hubungan kita mampu bertahan sampai bila bila. I will wait for you until the special dates of our life arrives. 



♥ YOU MLA!



Semoga satu hari nanti Allah akan 
menjadikan kita pasangan 
yang halal dan bahagia selamanya. 
Aku disini akan setia menunggu seperti 
mana kau sentiasa setia bersamaku. ♥

No comments: