Followers

Sunday, May 22, 2011

Ciri ciri Kentut

Assalamualaikum.

Harini aku nak cite pasal kentut. Selama korang hidup ni korang perasan tak kentut ni ade beberapa ketegori. aku rasa korang sendiri pun tak perasan. Antara beberapa ketegori kentut adalah :-

Kentut Yang Lantang
Kebiasaanya orang yang kentut lantang macam ni adalah orang yang tak tahu malu. Main sembur je kat mana mana pun. Kuat pulak tuh.Rasatak senonoh punada. Ntah mana dia letak kemaluan dia ntahla. HAHHA

Kentut Lantang Yang Berbau
Orang ketegori ni pulak memang dasar muke tembok cina. Dah la kentut kuat, bau die.....PERGH! semerbak harum kuntuman bunga cina. Tapi bagi orang yang bercinta makwe die dok bau je. Aku puntak paham la. Wangi ke wehh? Bak bagi aku bau sikit! *sikit je okay*.Ade gak perempuan main sembur secare lantang je tak kesah kat mane pon. Kompom tak tau malu, tak senonoh, tak mcm2 agi la yg si jejake jangan la korang amik peremmpuan maacm nie g wat bini, binase hidup sebab terpkse berkongsi pencemaran yg die wat *Bunyi&Udare* 

Kentut Yang Sepi Tanpa Bau *menusuk di kalbu*
Kentut nie bagi orangg yang pemalu ckit. Angin keluaa tapi tak bunyi. Bau pon takde. Ade la sopan sikit orang macam ni, takdela de la orangg perasan sangat.Tapi syadu die lain macam. Selalu orang pompuan je wat macam nie laki takde maknenye. Tap ade laki gak yg sopan tapi takdela menyeluruh. Kebanyakkan yang macam ni awww awwww kot! HAHHA 


Kentut Yang Sepi Lantas Berbau
Yang macam nie aku tak leh terrme coz tak leh nak tuduh sape2, pukul lagi la. Kentut macam ni memang kurang ajo namenye coz bau die pekong giler, bangkai ayam tu leh lagi aku bau, nie plak bau bagai nak tanggal lobang hidung. Cube korang bayang kan kalu korang dlm LRT ke dalam lif ke tibe2 ade orangg keluar kan kentut mcm tu. Boleh maut beb. Gua penah bau, aduh rasa nak pitam! Nak muntah pon ade, nak sembelit pon ade rase nak belit orangg tu pown ade tapi malangnya tak tau sape. Sabo jela yoobbb! Aku nasihat kat korang jangan la korang wat cm nie sekse wooooooo..... Zahir dan Batin tersekse bleh mati pucuk di buat nye. Badan pon leh binase. Jage la alam sekitar nie elok2. Jangan korg jangan wat cm nie dengar la pesan i nie ye..ye..ye.. :D


Langkah Atasi


Bende nie korg tak leh nak atasi. Korang bayangkan la ko simpan korang sekse, ko buang korang kene pukul (Yang Jenis Lantang tu la) cam ne?? ce cite..Ce cite..Care nak kentut nie mak bapak pon tak ajo, cikgu pon tak ajo. Jadi bab2 kentut nie kite jadi kuang ajo. Makne nye melepas la korang camne sekali pon orang tak leh nak marah ko sebab orang lain pon kentut gak bukan tak kentut..Ye dak?  Kalu ade orang marah jawab je cam nie "makbapak & cikgu aku takde ajo aku kentut camne ko nak marah aku ape pasal?? mak bapak ko ade ajo ko kentut ke? badigol sood!" Korang bagi je sebijik kat muke die. Dia nak bising bising kita kentut pasal? Dia hidup tak pernah kentut ke? Taya la bising bising kalau ade bau cam kentut kentut tu. Hidu sorang sikit sudahla. Jangan tamak nak marah marah pulak. Sian orang lain, nak gak rasa nikmat bau kentut tu. Ye dak? HAHHA 


Jadi conclusionnya, korang sendiri pikirlah. Nak kentut depan orang ke, nak kentut belakang orang ke, nak kentut dalam bilik sorang sorang ke, tahan sampai perut ko meletup ke, atau cara lain yang paling berkesan ko potong je urat kentut ko. Kan senang! Kompom tak kentut lagi. Dah selesai satu masalah besar dalam hidup. ye dak? hahha Maka ingatlah. Kalau korang nak binasa, korang tahan la kentut.Kalau korang nak bahagia rasa nikmat dunia, korang kentut je merata rata. Pergh! MASYUUKKKKK! hahahaha




penulis import dari cheras : Wagaw_Lizal
*jangan cari aku kalau korang ade masalah kentut, 
pegi jumpe aweeekkk korang, ke balak korang ke. 
Tnya lebih lanjut pasal kentut kat dorang. okay? Deal! *

3 comments:

colela said...

bella kentut busuk!!! hahaha

Bella ♥ said...

kuangajau.
aku kentut bau jadore okay.
class gitu! HAHHA

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih