Followers

Monday, April 4, 2011

Kini Sendiri :'(

Assalamualaikum.


Lama tak berblogging. 


Harini terasa nak menaip. sebab hati dihiris luka dan sembilu tajam. tak tahu pada siapa nak diluahkan. diri yang kerdil ini kini sendiri. 


Insan yang selama ini dicintai sepenuh hati telah pergi meninggalkan diri ini. Tak tahu kenapa, pemergiannya yang berlaku secara tiba tiba membuatkan aku rasa sedih dan kecewa yang teramat sangat. Bagi aku, hubungan kami elok. Perselisihan faham yang berlaku antara kami tak pernah berlarutan sehingga menimbulkan masalah yang lebih besar. Tapi mungkin kehendak Tuhan, dia pergi. 


Perginya dia kepada bekas kekasihnya yang dulu membuatkan aku kecewa. Kalau ikutkan katanya, dia mahu aku dan juga perempuan tu, tapi aku tak sanggup. Tak sanggup untuk bersama insan yang sendiri keliru dengn jiwanya. Lantas, aku ambil keputusan untuk merelakan dia pergi. Hidup bahagia bersama bekas kekasihnya yang baginya sempurna. Aku tahu dia sayang perempuan tu lebih daripada diri aku. Dari cara dia bercerita, dari cara dia membezakan aku dengan perempuan tu, aku tau perempuan tu sungguh istimewa dimatanya. 


Aku redha. aku relakan dia pergi kerana keinginan ku sendiri. Aku tak sanggup kasih sayangku dikongsi. Semoga dia bahagia dengan kekasihnya yang dulu. Semoga dia mampu membahagiakan kau. Kerna cinta dari aku tak mampu membuatkan kau bahagia. Maafkan aku. 


Kini semua tinggal kenangan. :')

Kepada Mohd. Lizal Bin Amran, saya doakan awak semoga awak bahagia dengan dia. Perpisahan yang berlaku antara kita tak bermakna putus sudah kasih sayang yang dah lama terjalin antara kita. Kita masih sahabat dunia akhirat. Ingat ye. :') Jangan lupa doakan juga kebahagiaan saya. Terima Kasih atas semua yang telah awak berikan pada saya.



Ya Allah, 
Terima kasih kerana kau telah meminjamkan sebuah 
nikmat yang besar kepada diri ini. 
Meskipun sekejap, namun aku dapat rasakan ertinya. 

Ya Allah, 
andai dia benar jodohku, kau satukan lah kami semula. 
Namun, andai dia bukan untukku, 
kau jadikan lah kami sahabat dunia dan akhirat. 

AMIN..



Ya Allah, tabahkanlah hati hambamu. 
sesungguhnya aku tak mampu menangani dugaan ini. :'(

10 comments:

Anonymous said...

Sabar k. )':

Bella ♥ said...

InsyaAllah.

tQ! :')

hiro said...

rilek.

Anonymous said...

be stronger~

Anonymous said...

be stronger

Bella ♥ said...

hiro : nga relax ah ni bro.. :)
da relax dah pun. COOL!


anon : insyaAllah. :)

zai said...

bella tabahkan ati ea..:)

Bella ♥ said...

zai : terima kasih :))

Cik Ayuu said...

tabhakan diri sayang ;)

b3bYlUrV3 said...

sayangg..
same cam sis la..
sis kenl mr.s tu..
jak g.. dye sunguh2 ngn sis..
nak jge bagai la..
yela bf sis kan dah xde..
den sis asew simpati..sis trima..pastu sis pun cube syg dye..
n guess wat..
last2 dye blah.. fuck gile