Followers

Wednesday, February 9, 2011

MOHD LIZAL AMRAN! :D

Assalamualaikum!


MOHD LIZAL AMRAN!
Inilah insan yang sentiasa menemaniku tanpa rasa jemu! Kaula yang paling kusayangi. Dalam hati ini hanya dirimu seorang sayang! :D Terima Kasih kerana menyintai diri ini. Terima kasih kerana telah memberikan kebahagiaan dalam hati :)








Gambar ni diambil masa aku jumpa dia kat rumah abang aku kat Putrajaya. :) Sangat comel! <3




Gambar ni pulak masa balik sekolah. heeee~ berjalan jalan ditepi pantai. Dan pantai merupakan tempat yang sering kitorang kunjungi. :)










Gambar ni pulak masa 1st time kitorang jumpe. :) Sangat comel! B sayang awak!






Gambar ni pulak dekat mid valley! Mase ni keluar dengan adik dia. enon! heee..sebulan wokk enon dok umah aku. masa ni dah anggap macam adik aku sendiri dahh..bijak betul adik die! :D saya sayang adik awak macam sayang awak tau! :D








Saya sayang awak sampai hujung nyawa saya. :) Janganlah pernah tinggalkan saya. Tanpa awak, hidup saya sunyi. Tanpa sayang b sepi. Sayangla yang banyak memanjakan diri b ni. Terima kasih sayang :)

2 comments:

izza razali said...

semoga kau dgn lizal dipanjangkan jodoh hingga ke akhir hayat, amin
heheh
aku happy sgt bila tgk ko happy...:D

Bella ♥ said...

tq syang..insyaAllah.
doakanlah jodoh milik kami :)